در جلسه تنظیم بازار استان کرمان مصوب شد:

الکترونیکی شدن توزیع و خرید‌ گاز مایع

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان خواستارشد: 

پایش مداوم نحوه توزیع مرغ 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر این موضوع که نحوه توزیع مرغ باید به صورت مداوم پایش شودگفت:سازمان های جهادکشاورزی جنوب و شمال استان آمارهای جوجه ریزی،کشتار و توزیع مرغ را به صورت دقیق و شفاف اعلام کنند تا مصوبات ما بر اساس این آمارها اجرایی شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر این موضوع که نحوه توزیع مرغ باید به صورت مداوم پایش شودگفت:سازمان های جهادکشاورزی جنوب و شمال استان آمارهای جوجه ریزی،کشتار و توزیع مرغ را به صورت دقیق و شفاف اعلام کنند تا مصوبات ما بر اساس این آمارها اجرایی شود.
کد خبر: ۱۳۴۶۶۹۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مهرابی،درجلسه ستادتنظیم بازار استان کرمان با بیان اینکه همچنان مشکلات در بحث توزیع مرغ در شمال و جنوب استان وجود دارد گفت:در خواستهای زیادی از طرف مدارس شبانه روزی و همچنین دانشگاه‌های استان در مورد توزیع مرغ شده که بهتر است بحث قیمت‌ها در مورد توزیع مرغ منجمد با مکاتبات بین وزارت صنعت،معدن و تجارت و همچنین جهادکشاورزی تعیین تکلیف شود.

وی با تاکید بر تعیین میزان مرغ مورد نیاز دانشگاه های سراسر استان گفت:مصوبات هر جلسه باید شفاف و روشن باشد تا پیگیری و رفع مشکلات مربوط به تنظیم بازار،با آمار و ارقام مشخص صورت گیرد و تمامی دستگاه های مرتبط گزارش های تنظیم بازار و کالاهای اساسی را تهیه کنند و کوتاهی در رصد بازار پذیرفتنی نیست. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان اظهار داشت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰۰ تن مرغ منجمد، ۲۵ هزار تن مرغ گرم و همچنین ۱۰۰۰ تن گوشت منجمد در استان توزیع شده و از آنجایی که متقاضی مرغ منجمد در استان زیاد می باشد،بهتر است تعادلی بین مرغ منجمد و مرغ گرم وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نحوه توزیع مرغ باید به صورت مداوم پایش شود تصریح کرد:سازمان های جهادکشاورزی جنوب و شمال استان آمارهای جوجه ریزی، کشتار و توزیع مرغ را به صورت دقیق و شفاف اعلام کنند تا مصوبات ما بر اساس این آمارها اجرایی شود.

مهرابی،در مورد دستور کار جلسه بازرسی از بازار و بررسی قیمت‌ها گفت:جریمه هایی که توسط نهادهای نظارتی اعمال می شود، بازدارنده تغییر قیمت‌ها نیستند،ضمن آنکه مقیاسی برای قیمت گذاری وجود ندارد،این در حالی است که هر کارخانه ای باید ضوابط قیمت گذاری را از ابتدا رعایت کند.

براساس این گزارش،رییس سازمان صنعت،معدن تجارت شمال استان کرمان نیز در این جلسه با تاکید بر این موضوع که دستگاه های متولی ازهمین امروز باید نسبت به تامین کالاهای اساسی مثل برنج،مرغ و شکر برای ایام و ماه های پایانی سال آماده باشند و میزان مورد نیاز استان را مشخص کنن گفت:هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی و نیاز مردم به ویژه در اقلام گندم،شکر و برنج برای شب عید تا این لحظه وجود نداردو سعی ما بر این است که برای میوه شب عید نیز یارانه تعلق گیرد.

وی همچنین بحث سامانه هوشمند جامع تجارت در حوزه بازار و رصد از تولید تا توزیع را امری مهم دانست.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها